Politica de Retur
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur aici.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Conform legislatiei in vigoare politica de retur al produselor se aplica NUMAI pentru achizitiile facute de PERSOANE FIZICE, Persoanele Juridice NU pot returna produsele!
Daca va retrageti, vom rambursa orice suma pe care am primit-o de la dumneavoastra, fara costurile livrarii (acestea fiind suportate de catre client), cu exceptia costurilor suplimentare determinate de faptul ca ati ales alta modalitate de livrare decat cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract.
Vom efectua aceasta rambursare folosind aceeasi modalitate de plata ca si cea folosita pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care v-ati exprimat acordul expres pentru o alta modalitate de rambursare; in orice caz, nu se percep comisioane ca urmare a unei astfel de rambursari.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa Visinilor 2, Cisnadie, Sibiu, 555300, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Produsele returnate, trebuie sa fie trimise in cutia originala a produselor si fara a deteriora sau a lipi pe cutie alte informatii, ambalarea produsului se va face de catre client pentru returnarea produselor si nu de catre firma de curierat.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:
1. Produsele comandate se dovedesc a nu fi conforme cu specificatiile din oferta.
Clientul poate solicita returnarea acestora pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.
Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sau inlocuit sunt suportate in acest caz de catre Octopus Inc SRL.
2. Livrarea altor produse decat cele solicitate.
Aceasta situatie trebuie semnalata imediat.
Cumparatorul poate solicita returnarea produselor pentru inlocuire, sau poate opta pentru rambursarea integrala a contravalorii.
Daca produsul solicitat nu mai este in stoc se poate agreea inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare (clientul va plati diferenta de pret) sau cu unul de o valoare mai mic (clientul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor).
Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, sunt suportate de Octopus Inc SRL.
3. Clientul renunta la cumparare fara invocarea unui motiv in cel mult 14 zile de la livrare.
In acest caz, cumparatorul are obligatia sa notifice in scris Octopus Inc srl ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului (numai in cazul produselor livrate prin curier).
Octopus Inc srl va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial.
Costurile de retur si de transport pentru produsul returnat sunt suportate de catre cumparator. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 15 de zile de la retur.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa: Visinilor 2, Cisnadie, Sibiu, 555300, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea.
Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile de la data primiri produsului, va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, inregistrand o cerere de retur.
Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Inlocuirea produselor sau inapoierea banilor, fara invocarea unui motiv, se face numai in urmatoarele conditii:
- in cazul in care produsele au un sigiliu, acesta nu trebuie sa fie desfacut - produsul trebuie returnat sigilat;
- starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel ca la achizitionarea / primirea lor, inclusiv ambalajele trebuie mentinute intacte.
Produsele nu pot fi returnate dupa desigilare sau folosirea o singura data.
ATENTIE: NU pot fi returnate urmatoarele produse si game de produse:
- Dispozitive de masaj, lotiuni de corp, ceara de par si toata gama produselor cosmetice sau de ingrijire personala dacă au fost utilizate, desigilate sau testate, din motive de protecție a sănătății clienților sau din motive de igienă, etc.
- Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator, Conform Ordonanta de Guvern (OUG) nr.34/2014, articolul 16, litera e).
Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.
Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca nou, Octopus Inc srl are dreptul de solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand sau, la optiunea clientului, de a reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.
Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 130/2000, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.
- Clientul are dreptul sa opteze decat o singura data pentru returnarea/inlocuirea unui produs in conditiile art 4 alin.1 lit b) din O.G. 130/2000.
In cazul returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de client.
- Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz.
In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie, cadouri etc).
Daca nu ati primit factura fiscala tiparita sau certificatul de garantie tiparit trebuie sa ne anuntati in cel mult 48 ore de la primirea produsului la adresa de email: [email protected]