INFORMATII LIVRARE, INFORMATII PLATA, ANULARE COMANDA

Daca ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii nostri de la Suport Clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, intre orele 10:00 – 16:00 de luni pana vineri 

Comenzile pe site pot fi plasate in fiecare zi de luni pana duminica 24/7. 

Comenzile se pot livra:

Comenzile trimise in intervalul de timp 10:00 - 14:00, 
in ziua curenta si care sunt disponibile pe stoc, v-or fi livrate in aceasi zi, comenzile plasate dupa ora 14:00 se v-or procesa a 2 a zi. 

Daca produsele nu se afla pe stoc sau sunt PRECOMANDA, clientul va primi un mail sau va fi contactat pentru a fi informat pentru intervalul de timp care va trebui sa astepte pana la livrare si o data estimativa a livrarii.

Daca toate produsele sunt in stocul RAHELSTORE. Livarea se poate face prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in urmatoarele 2-9 zile).

Pentru comenzile ale caror componente se asambleaza sau se testeaza, termenul de livrare va fi cel agreat cu Consultantul de Vanzari.

In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.

In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.

Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea (plata OP) sumei in contul Sc octopus Inc.

Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 2 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.


Livrare prin curier


Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat SAMEDAY sau DPD.
Costul livrarii pentru comenzile mai mici de 500 de lei, este de 20 lei TVA inclus. 
Atentie, costul prezentat se aplica pentru comenzi cu nu cataresc mai mult de 5 kg. 
Pentru greutati mai mari, la costul initial de transport se mai adauga 1,19 lei TVA inclus, pentru fiecare kilogram peste cele 3 incluse in transportul initial.
Pentru optiunea de DESCHIDERE COLET la livrare, se mai adauga o taxa suplimentara de 5 lei + TVA. 

ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita . Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si juridice; SC OCTOPUS INC SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. 
Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei care contin produse vandute de RAHELSTORE. In cazul in care o comanda contine produse vandute si livrate de RAHELSTORE si un card cadou, valoarea totala rezultata fiind de minimum 700 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai exact, produsele vandute si livrate de RAHELSTORE din comanda respectiva trebuie sa fie de cel putin 500 de lei, astfel incat sa beneficieze de transport gratuit.

Procesare comenzi

Pentru comenzile plasate pe site sau telefonic pana la ora 14:00, de Luni pana Vineri, ridicarea de catre curier se va face in aceeasi zi. Daca plasarea comenzilor a fost facuta dupa ora 14:00, ridicarea coletelor de catre curier se va face in ziua urmatoare.
Pentru comenzile plasate Sambata, ridicarea comenzilor se va face in saptamana urmatoare in prima zi (Luni).


Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0746285418 (program Luni-Vineri 10:00 – 16:00). Colegii nostri de la Suport Clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa [email protected] prin care ne solicitati anularea unei comenzi.

ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contine datele dvs de identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”

Comanda anulata a fost achitata online?

In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3-14 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul OCTOPUS INC SRL. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.


Metode de Plata

1. Ramburs (plata la curier)
2. Card (euPlatesc)
3. Comenzi SICAP – plata Trezorerie 
4. Transfer bancar – depunere in cont


1. Ramburs (plata la curier)

Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
Achitarea la primirea produselor implica un serviciu suplimentar efectuat de firma de curierat.
Acest serviciu are o taxa financiara (taxa de transport) de 20.00 RON.
Rambursul este taxa financiara perceputa de curier pentru efectuarea acestui serviciu.
Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Pentru persoanele juridice limita de plata este de 4.990 RON numerar pe zi.
Pentru persoanele fizice limita de plata este de 9.990 RON numerar pe zi.

ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita . 

Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si juridice; SC OCTOPUS INC SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.


2. Card (euPlatesc)

Plata cu cardul bancar se poate face online.
Plata cu cardul online efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul (cu cardul) respectivei Persoane Juridice.
RAHELSTORE vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata on-line ale www.euplatesc.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line.
Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul "Adauga in cos";
Introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra. Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe 128 biti.
Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de catre RAHELSTORE, nici de catre www.euplatesc.ro.
Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda a produsului. Mai mult de atat, RAHELSTORE si www.euplatesc.ro nu vor putea sa va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest lucru prin bifarea casutei specifice din pagina de finalizare a comenzii, pentru tot procesul de cumparare accesati meniul “Cum Comand”. Alegeti metoda dorita de plata si confirmati datele alegand "Trimite Comanda".
Introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata "Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant. "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda. Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.

Politica de securitate

Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul serviciilor de plati on-line oferite de www.euplatesc.ro. Riscurile asociate unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite - RAHELSTORE si www.euplatesc.ro garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi "Politica de confidentialitate www.euplatesc.ro" si "Politica de confidentialitate RAHELSTORE" pentru mai multe informatii despre subiect.
Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar - numar de card, data expirarii, etc. - sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre www.euplatesc.ro pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, acestea fiind direct introduse in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
SC OCTOPUS INC SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru incercarile de plata nefinalizate ce duc la lipsa rezervarii produselor din stocul propriu.

3. Plata trezorerie, achizitii SICAP 

Pentru aceste tranzactii, este nevoie sa contactati prima data persoana de contact pentru a va putea incarca produsele pe SICAP.


4. Transfer bancar – depunere in cont

Transfer bancar
La inregistratrea comenzii aveti posibilitatea sa alegeti plata prin ordin de plata. Plata se face in baza facturii proforme emise de catre OCTOPUS INC SRL., dupa confirmarea disponibilitatii produselor. 
In cazul in care nu aveti cont bancar, puteti efectua depunere in contul OCTPUS INC SRL.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa intrarea in contul OCTOPUS INC SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe ordinul de plata sa fie mentionat numarul facturii proforme.
Factura va fi emisa in momentul in care suma transferata este confirmata pe conturile OCTOPUS INC SRL. Ulterior emiterii facturii comanda se poate preda catre curier.
Plata prin transfer bancar efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul respectivei Persoane Juridice.

Depunere in cont

Plata se face in baza facturii proforma emise de catre OCTOPUS INC SRL., dupa confirmarea disponibilitatii produselor. Plata se face prin depunere in unul din conturile OCTOPUS INC SRL. prezente pe factura proforma direct la sediul unei banci comerciale.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se efectueaza dupa intrarea in contul OCTOPUS INC SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe dispozitia de plata sa fie mentionat numarul facturii proforma.
Plata prin depunere in cont efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se emite Factura Fiscala trebuie facuta sub conditia mentionarii pe Ordinul de Plata a entitatii juridice platitoare, nu a persoanei fizice care efectueaza depunerea.

Banca la care se poate efectua depunere in cont:

Banca ING Sucursala Sibiu 
RO25INGB0000999904509312
Beneficiar: Sc Octopus inc srl 

CONT TREZORERIE:

RO86TREZ5765069XXX022116
Beneficiar: CUI RO 32848492 – Sc octopus inc srl


ANULARE COMANDA

Modificare sau anulare comanda

Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0746285418. Colegii nostri de la Suport Clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa [email protected] prin care ne solicitati anularea unei comenzi.
ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contine datele dvs de identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in cont in aproximativ 3-14 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul OCTOPUS INC SRL. Ii puteti solicita si se va efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar 
in aproximativ 3-14 zile) sau ii puteti folosi la o viitoare comanda.