INFORMATII LIVRARE, INFORMATII
PLATA, ANULARE COMANDA
Daca
ai nevoie si de alte informatii decat cele afisate in contul tau, colegii
nostri de la Suport Clienti asteapta sa iti preia apelul in fiecare zi, intre
orele 10:00 – 16:00 de luni pana vineri
Comenzile pe site pot fi plasate in fiecare zi de luni pana duminica
24/7.
Comenzile se pot livra:
Comenzile trimise in intervalul de timp 10:00 - 14:00, in ziua curenta si care sunt disponibile pe stoc, v-or fi livrate in aceasi zi, comenzile plasate dupa ora 14:00 se v-or procesa a 2 a zi.
Daca produsele nu se afla pe stoc sau sunt PRECOMANDA, clientul va primi un mail sau va fi contactat pentru a fi informat pentru intervalul de timp care va trebui sa astepte pana la livrare si o data estimativa a livrarii.
Daca toate produsele sunt in stocul RAHELSTORE. Livarea se poate face prin curier rapid (comanda va ajunge la destinatie in urmatoarele 2-9 zile).
Pentru comenzile ale caror componente se asambleaza sau se testeaza, termenul de livrare va fi cel agreat cu Consultantul de Vanzari.
In intervalul de timp specific, afisat, al fiecarui produs: Produsele sunt disponibile in stocul furnizorilor.
In intervalul de timp agreat impreuna cu dumneavoastra.
Comenzile platite cu Ordin de Plata se livreaza numai dupa intrarea (plata OP) sumei in contul Sc octopus Inc.
Pentru comenzile expediate prin curier rapid cu livrare in urmatoarele zile lucratoare, inclusiv sambata, dupa primele 2 incercari de livrare coletul se ridica de la Sediul firmei de curierat.
Livrare prin curier
Livrarea se face prin intermediul serviciului de curierat SAMEDAY sau DPD.
Costul livrarii pentru comenzile mai mici de 500 de lei, este de 20 lei TVA
inclus.
Atentie, costul prezentat se aplica pentru comenzi cu nu cataresc mai mult de 5
kg.
Pentru greutati mai mari, la costul initial de transport se mai adauga 1,19 lei
TVA inclus, pentru fiecare kilogram peste cele 3 incluse in transportul
initial.
Pentru optiunea de DESCHIDERE COLET la livrare, se mai adauga o taxa
suplimentara de 5 lei + TVA.
ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va
emite o chitanta pe loc pentru suma platita . Aceasta chitanta va reprezenta
dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si
juridice; SC OCTOPUS INC SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta.
Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu valoare mai mare de 500 lei care
contin produse vandute de RAHELSTORE. In cazul in care o comanda contine
produse vandute si livrate de RAHELSTORE si un card cadou, valoarea totala
rezultata fiind de minimum 700 de lei, transportul gratuit nu se aplica. Mai
exact, produsele vandute si livrate de RAHELSTORE din comanda respectiva
trebuie sa fie de cel putin 500 de lei, astfel incat sa beneficieze de
transport gratuit.
Procesare comenzi
Pentru comenzile plasate pe site sau telefonic pana la ora 14:00, de Luni pana Vineri, ridicarea de catre curier se va face in aceeasi zi. Daca plasarea
comenzilor a fost facuta dupa ora 14:00, ridicarea coletelor de catre curier se va
face in ziua urmatoare.
Pentru comenzile plasate Sambata, ridicarea comenzilor se va face in saptamana
urmatoare in prima zi (Luni).
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs
decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti
anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0746285418 (program Luni-Vineri 10:00 – 16:00). Colegii nostri de la Suport Clienti vor face tot posibilul sa
iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa [email protected] prin care
ne solicitati anularea unei comenzi.
ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contine datele dvs de identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat
email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in
cont in aproximativ 3-14 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul OCTOPUS INC SRL. Ii puteti solicita si se va
efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar) sau ii puteti
folosi la o viitoare comanda.
Metode de Plata
1. Ramburs (plata la curier)
2. Card (euPlatesc)
3. Comenzi SICAP – plata Trezorerie
4. Transfer bancar – depunere in cont
1. Ramburs (plata la curier)
Aceasta modalitate de plata permite achitarea comenzii in momentul livrarii.
Achitarea la primirea produselor implica un serviciu suplimentar efectuat de
firma de curierat.
Acest serviciu are o taxa financiara (taxa de transport) de 20.00 RON.
Rambursul este taxa financiara perceputa de curier pentru efectuarea acestui
serviciu.
Eliberarea chitantei se face de catre firma de curierat.
Pentru persoanele juridice limita de plata este de 4.990 RON numerar pe zi.
Pentru persoanele fizice limita de plata este de 9.990 RON numerar pe zi.
ATENTIE: In cazul livrarilor prin curier (PLATA RAMBURS), acesta va emite o chitanta pe loc pentru suma platita .
Aceasta chitanta va reprezenta dovada platii numerar valabila atat pentru clienti persoane fizice cat si juridice; SC OCTOPUS INC SRL nu va mai emite ulterior vreo chitanta. Singura chitanta valabila este cea emisa de curier.
2. Card (euPlatesc)
Plata cu cardul bancar se poate face online.
Plata cu cardul online efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care se
emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul (cu cardul) respectivei
Persoane Juridice.
RAHELSTORE vinde on-line produsele sale prin intermediul serviciilor de plata
on-line ale www.euplatesc.ro. In acest fel putem asigura clientilor nostri un
serviciu sigur si eficient de comanda si plata on-line.
Puteti cumpara produsele noastre on-line urmand 3 pasi:
Selectati produsul pe care doriti sa-l achizitionati si apasati butonul
"Adauga in cos";
Introduceti datele dvs. personale. Aceste informatii sunt necesare pentru
procesarea corecta si eficienta a comenzii plasate de catre dumneavoastra.
Introducerea datelor personale se face utilizand o conexiune criptata SSL pe
128 biti.
Informatiile personale nu sunt transferate catre alte terte parti, nici de
catre RAHELSTORE, nici de catre www.euplatesc.ro.
Aveti grija sa completati formularul corect si sa indicati persoanele la care
se va face facturarea si livrarea. Adresa de e-mail are importanta extrema
deoarece informatiile legate de comanda si produsele comandate vor fi transmise
via e-mail. O adresa de e-mail incorecta incetineste intregul proces de comanda
a produsului. Mai mult de atat, RAHELSTORE si www.euplatesc.ro nu vor putea sa
va contacteze si sa va informeze asupra starii comenzii dumneavoastra.
Daca adresa de livrare nu este aceeasi ca adresa de facturare, indicati acest
lucru prin bifarea casutei specifice din pagina de finalizare a comenzii,
pentru tot procesul de cumparare accesati meniul “Cum Comand”. Alegeti metoda
dorita de plata si confirmati datele alegand "Trimite Comanda".
Introduceti datele despre credit/debit card: Daca ati ales metoda de plata
"Card credit/debit" este necesar sa completati un formular cu
informatiile despre cardul dumneavoastra. Pentru platile cu carduri de
credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si
Mastercard/Maestro) este folosit sistemul "3-D Secure" elaborat de
aceste organizatii care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de
securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
"3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul
dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe
serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, aceste date fiind direct
introduse in sistemele Visa si MasterCard. In plus, "3-D Secure" este
un sistem de autentificare a identitatii posesorilor de carduri in mediu
electronic. Procesul de autentificare a posesorului cardului se face pe baza
codului de securitate cunoscut numai de posesor si se desfasoara numai pe
serverele Visa sau MasterCard, dupa caz. Sistemul "3-D Secure" permite
efectuarea de cumparaturi on-line cu orice card emis sub licenta Visa sau
MasterCard, inclusiv cele de debit si cele electronice Maestro si Visa
Electron. Sunt acceptate si cardurile virtuale emise de aceste organizatii.
Daca tranzactia prin card a fost reusita, urmatorul ecran va multumeste pentru
comanda pe site-ul nostru si va ofera informatiile relevante pentru comanda.
Aceste informatii le veti primi de asemenea prin e-mail.
Politica de securitate
Produsele de pe acest website sunt comercializate on-line prin intermediul
serviciilor de plati on-line oferite de www.euplatesc.ro. Riscurile asociate
unei plati on-line sunt:
Datele personale introduse de dumneavoastra pentru completarea comenzii sa
intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv folosite - RAHELSTORE si
www.euplatesc.ro garanteaza securitatea sistemelor sale informatice. Cititi
"Politica de confidentialitate www.euplatesc.ro" si "Politica de
confidentialitate RAHELSTORE" pentru mai multe informatii despre subiect.
Datele dumneavoastra in cazul platilor prin card bancar - numar de card, data
expirarii, etc. - sa intre in posesia unor terte parti si sa fie abuziv
folosite. In cazul sistemului "3-D Secure" aplicat de catre
www.euplatesc.ro pentru plata cu carduri Visa sau MasterCard, nici o informatie
legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici-un
moment de timp, pe serverele noastre sau pe serverele www.euplatesc.ro, acestea
fiind direct introduse in sistemele Visa sau MasterCard, dupa caz. In plus, in
cazul in care cardul dumneavoastra a fost emis de catre o banca certificata in
sistemul "3-D Secure", autorizarea tranzactiei se face doar dupa
autentificarea dumneavoastra in acest sistem - introducerea unui cod/parola
secreta stiuta numai de dumneavoastra, similar codului PIN la tranzactiile de
la ATM. Cititi "Verified by Visa" si "SecureCode" pentru
detalii complete legate de sistemul "3-D Secure".
SC OCTOPUS INC SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru incercarile de plata
nefinalizate ce duc la lipsa rezervarii produselor din stocul propriu.
3. Plata trezorerie, achizitii SICAP
Pentru
aceste tranzactii, este nevoie sa contactati prima data persoana de contact
pentru a va putea incarca produsele pe SICAP.
4. Transfer bancar – depunere in cont
Transfer bancar
La inregistratrea comenzii aveti posibilitatea sa alegeti plata prin ordin de
plata. Plata se face in baza facturii proforme emise de catre OCTOPUS INC SRL.,
dupa confirmarea disponibilitatii produselor.
In cazul in care nu aveti cont bancar, puteti efectua depunere in contul OCTPUS
INC SRL.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se
efectueaza dupa intrarea in contul OCTOPUS INC SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe
ordinul de plata sa fie mentionat numarul facturii proforme.
Factura va fi emisa in momentul in care suma transferata este confirmata pe
conturile OCTOPUS INC SRL. Ulterior emiterii facturii comanda se poate preda
catre curier.
Plata prin transfer bancar efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care
se emite Factura Fiscala trebuie facuta doar din contul respectivei Persoane
Juridice.
Depunere in cont
Plata se face in baza facturii proforma emise de catre OCTOPUS INC SRL., dupa
confirmarea disponibilitatii produselor. Plata se face prin depunere in unul
din conturile OCTOPUS INC SRL. prezente pe factura proforma direct la sediul
unei banci comerciale.
Factura proforma este valabila 3 zile de la emitere, iar livrarea produselor se
efectueaza dupa intrarea in contul OCTOPUS INC SRL. a sumei aferente.
Pentru ca plata sa poata fi asociata comenzii dumneavoastra, trebuie ca pe
dispozitia de plata sa fie mentionat numarul facturii proforma.
Plata prin depunere in cont efectuata in numele Persoanei Juridice pentru care
se emite Factura Fiscala trebuie facuta sub conditia mentionarii pe Ordinul de
Plata a entitatii juridice platitoare, nu a persoanei fizice care efectueaza
depunerea.
Banca la care se poate efectua depunere in cont:
Banca ING Sucursala Sibiu
RO25INGB0000999904509312
Beneficiar: Sc Octopus inc srl
CONT TREZORERIE:
RO86TREZ5765069XXX022116
Beneficiar: CUI RO 32848492 – Sc octopus inc srl
ANULARE COMANDA
Modificare sau anulare comanda
Daca te-ai razgandit si nu mai vrei un produs din comanda, vrei alt produs
decat cel comandat sau nu mai vrei niciunul dintre produsele comandate, ne poti
anunta cat mai repede la numarul de telefon: 0746285418. Colegii nostri de la
Suport Clienti vor face tot posibilul sa iti modifice sau anuleze comanda.
De asemenea ne puteti trimite un e-mail pe adresa [email protected] prin care
ne solicitati anularea unei comenzi.
ATENTIE: E-mail-ul de anulare trebuie sa contine datele dvs de
identificare cat si numarul si data comenzii. Numarul comenzii il puteti gasi
in contul de client la sectiunea “Istoric Comezi”
Comanda anulata a fost achitata online?
In momentul anularii unei comenzi achitate cu card online, se trimite automat
email de anulare plata catre procesatorul platii, iar banii se vor vedea in
cont in aproximativ 3-14 zile.
Comanda anulata a fost achitata prin Ordin de Plata?
Inseamna ca banii sunt in contul OCTOPUS INC SRL. Ii puteti solicita si se va
efectua retur in contul dumneavoastra (tot prin transfer bancar in aproximativ 3-14 zile) sau ii puteti
folosi la o viitoare comanda.